en dos av Sofie

En riktig nostalgitripp till Motala blev det igår, jag gick igenom säkert tio skolkataloger, kärleksbrev, dagböcker, foton, you name it! 

Are you the hero of my dream? Det får nog bli pappa då, det är ju så det ska vara, och pappa finns bara i drömmarna. En annan hjälte som jag känner är L, han är en av chaufförerna till SAM-hjälp, en hjälporganisation som hjälper barnfamiljer, barnhem och kristna församlingar i forna Östeuropa. Nästa hjälptransport går av stapeln den 3/12 och denna gång beger de sig till Rumänien. Jag fick ihop mycket från Motala igår, allt från vinterjackor, tröjor, till pennskrin och söta barntavlor. Det är verkligen ett enormt jobb de gör. Om ni vill veta mer om hjälporganisationen kan ni gå in på: www.samhjalp.se
♥ Att ge något vidare till andra är inte att förlora det utan att investera det ♥



Ska ut i förrådet och röja runt bland våra gamla kläder och dylikt som också ska med denna transport, lika bra att passa på att ta in julsakerna, inte för att vi har såå mycket julsaker, men ljusnätet till enen på framsidan och den svarta "struten/granen" är jag bra sugen på att ställa fram redan, det kallas väl novemberljus här i Linköping? :) 


Visar en bild på en av mammas katter, Nellie även kallad pandan nu :) Jag ser rädd ut...



Nu känns det som om hela min kropp är inlagd i marinad, mör och fin :), är helt slut efter ett gympass.


Glöm inte bort vem du är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0