Tro det eller ej men imorgon är det JULAFTON.

Nu har jag påbörjat min ledighet fram till 5/1, känns väldigt bra måste jag säga., exakt vad jag ska göra under denna ledighet är dock ännu inte bestämt.
Kände mig som 14 år efter jobbet idag när Calle skjussade mig på pakethållaren till hans militärcykel ner till stan, det var nämligen så att jag å Calle var personal shoppers till Patrice och Dessie, och bra gick det också, trots att vår kemi inte stämmer överens :).

Ikväll ska vi dricka glögg å slå in julklappar, ska bli mysigt. Just det, idag fick jag ett spontansamtal från en gammal vän, och inte vilken vän som helst utan en av de bästa :), jätteroligt att prata med dig igen det var allt för länge sedan, synd bara att vi bor så långt ifrån varandra. Å grattis till allt! :).

Do you remember?



God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0