Hejdå Texas

För ca en vecka sedan fick jag reda på att Texas har somnat in. Han hade blivit dålig och gammal snabbt. Slutat äta bl.a. Jag blir verkligen ledsen när jag tänker på det. Han var en sån fin katt med en stark personlighet. Texas nya husse och matte såg till att veterinären kom hem till de så att Texas inte skulle behöva åka bil och bli orolig och stressad. Idag har de satt in dagens ros till veterinären i dagstidningen. 

Igår tittade Rasmus på en bild på honom och Albin och sa:
- det är min kisse
- jag vill ha mina kissar..
Lilla vän jag vet! Jag vill det också, mer än gärna. Det gör så ont i hjärtat ❤.





Kommentarer
Postat av: Cathrine

Nämen lilla missen :(. Men han hade haft ett gott liv, det är det viktiga.

2013-11-19 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0