Ny arbetsvecka

Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter en veckas semester. Vi har inte gjort något särskilt utan bara varit, vilket jag tyckte var jätteskönt. Inte kännt att vi har varit tvungna att göra massor pga semester.
 
Den gröna väggen i allrummet blev bra, bättre än förväntat och kommer göra sig ännu bättre tillsammans med skogs-tapeten. Nu gäller det att hitta rätt belysning för rummet också, vilket har en viktigt betydelse.
Måste ta och fundera och mäta ut hur stora och vilken form "mina" nischer ska ha också. Ska jag ha två eller tre, fyrkantiga, avlånga eller en blandning. I nischerna kommer vi troligtvis att sätta spotlights så där har vi en liten ljuskälla också.
Ugglan vi har i vardagsrummet skulle gjort sig bra i allrummet men jag kanske hittar något annat roligt. Försöker bearbeta Micke så att vi kan sätta upp en wallsticker med Rödluvan som jag hittade på stan (Epok), den var riktigt cool med lite träd och grejer.
 
Imorse hann jag mysa med Rasmus en stund med välling i soffan. Rasmus blev inte ledsen när jag gick utan vinkade glatt, skönt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0