Yes! Äntligen

Idag åkte jag och Rasmus till stan och provade afrikansk dans. Jag tror han tyckte det var roligt, lite rörigt kanske. Det var mycket springa, klappa i händerna osv, men på en bra nivå för de minsta. Rasmus var inte blyg utan sprang omkring och tittade på de andra barnen och härjade fritt. 
 
Just nu pågår lussebak och jag gör dubbel sats när jag ändå håller på. December för mig byter mycket bakning så det gäller att börja i tid när man inte har lika mycket tid över för sånt längre.
För att få mina lussekatter så goda, luftiga och porösa som möjligt använder jag mig av smör, vetemjöl special, ägg och kesella i degen. Denna gång har jag extra mkt saffran i också.
 
Ni har väl inte missat de nya "smakerna" av Gunry handtvål. Vi använder pepparkaka här hemma just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Åhh, jag har polkagrisen, yum!

2012-11-17 @ 22:00:38
URL: http://superbeb.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0