Rasmus 11 månader!

Lilla skrutten snart 1 år! Nu står han själv utan stöd i flera sekunder och det känns som han kommer gå vilken dag som helst. Helt otroligt.
För tillfället har han också fått en "misstänkt" öroninflammation som läkaren på BVC sa så han äter en penicillinkur som tydligen inte smakar allt för gott.
Just nu sover han och jag dricker en stor kaffe latte. När han vaknar ska vi åka till Lambo och träffa Maud, Emma och Tina med barn och äta lunch och leka. På eftermiddagen idag ska jag till jobbet och äta middag och innan dess ska vi tillsammans alla kollegor ut och gå en promenad. Micke är i Arboga och hämtar sin hoj som är färdigställd efter vurpan i höstas. Nu är den gul istället för svart och jag tror den ser grym ut! Det var lite svårt att få ihop logistiken idag med Rasmus eftersom jag ska till jobbet men de andra mammorna har erbjudit sig att ha Rasmus tills Micke kommer och hämtar honom, tack!

Kommentarer
Postat av: Dess

Stora killen! :)

2012-05-23 @ 23:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0