Ny strömsladd tack!

Jag längtar efter helg och påskledighet och godis såklart! Idag har vi varit med på budgivning av ny bostad men vi drog oss ur när det inte kändes värt mer. Vi var bara två budgivare och vi trissade upp priset 160 000 för de andra, hoppas de blir nöjda ;). Som jag har sagt tidigare så är det ingen brådska härifrån men det skulle vara gött med lite mer utrymme. Vi håller ögonen öppna för nya alternativ. Tog en fika på Claras Coffee med Micke efter jobbet och sen åkte vi på en liten tur och kollade in Ekängen och Södra Ekkällan som båda är intressanta områden förutom Mjärdevi såklart.
Ikväll är det min favoritserie på tv vilken är Greys Anatomy och strax ska vi baka ut pizzadegen som står på jäsning.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

ekängen låter bra, och ekkällan, det är väl mer hitåt lixom? Känns som att det är närmre iaf

2011-04-14 @ 08:16:14
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det är typ bakom mitt jobb, mellan Berga och Garnison...

2011-04-14 @ 08:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0