På bättringsvägen

Åkte till Motala idag efter jobbet och hälsade på mamma. Robert och Nova kom dit också så jag fick chans att mysa lite med henne. Hon älskar att gå när man håller i henne och snabbt går det också :). Kände mig mycket bättre idag men nu framåt kvällen börjar jag känna mig lite febrig, kanske var för att jag var ute och for runt idag :/. Ska bli såå skönt med helg kan jag lova. 
Får ta och välkomna mamma också som äntligen har skaffat dator och internet :) Kul att du är online morsan och med i svängen! (Här kan du trycka på play-knappen i mitten mamma så spelas filmen upp).
Söta mamma med nya fina bilen :).
Nu ska jag faktiskt ta och sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingbritt

Tjena Sofie.

Håller nu på att lära mig att hantera nätet. Robert visar mig lite.

Kram Mamma

2009-09-29 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0