mitt i veckan

Kom hem från ett danspass från gymmet för en stund sedan. Det var fruktansvärt jobbigt men jätteroligt så det väger upp det hela, får se om jag kan röra mig imorgon, risken är nog stor att det blir svårt eftersom jag hade grym träningsvärk efter afrodansen i måndags, puh ;). Imorgon jobbar jag till 19, ser inte fram emot det jättemycket måste jag erkänna, och Micke ska bege sig till Halmstad men han kommer hem på kvällen. Hade nästan glömt bort men jag jobbar ju faktiskt på lördag också, fy vad läskigt om jag verkligen HADE glömt det :/. Snart slutar Micke och "Kerstin" ska hämta honom. Han åker tillbaka till båten imorgon och kommer hem igen i november, han får fira sin 30-årsdag till havs stackarn. Har köpt lite glass och grejer så ikväll ska vi ha avskedsfika ;(.
Är väldigt sugen på att resa någonstans men kan inte bestämma mig åt vilken riktning riktigt, skulle vara skönt att åka bort i februari/mars nångång när det är så fruktansvärt trist väder här. Nu ska jag ta mig något ätbart, magen kurrar. 
Kata beach - Thailand
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0