Mitt i veckan

Nyduschad och trött efter ett galet pass på Feelgood, men roligt var det! Ska strax ge mig ut och hämta sambon efter jobbet och sen börjar Idol och Grey´s, härligt :) Vi ska hinna göra kyckliggryta med ris där någonstans också. Var inne på Åhlens en sväng förrut och såg massa fint och speciellt en väska som jag blev förälskad i, en marinblå rätt platt med långt band och lite grövre dragkedjor, men det finns mycket man vill ha, blev inget köp idag. 
Blir så trött när saker och ting känns mer komplicerat än det borde, varför kan man inte bara ta dan som den kommer och lösa problemen efter hand? Mycket snack hit och dit som jag INTE gillar heller, usch känns inte så kul.
Lite kort varsel men fick reda på idag att jag ska jobba i Stockholm på onsdag (ett slags projekt som jag är med i) ska faktiskt bli väldigt intressant :) men jag måste gå upp tidigt på morgonen :/ och det känns mindre kul.
Hoppas på lite bättre väder snart och frågan är om det kan bli lite varmare någon dag eller om det bara går utför nu? Luften är så hög och frisk nu (inte för att jag inte gillar det, jag älskar hösten) och det gör att det blir väldigt kallt och jag tänker ju självklart på mcsäsongen som jag klamrar mig fast vid, den är väl inte slut nu??

Kommentarer
Postat av: mamma

lilla gumman många är mycket för att göra stort av mycket. huvudsaken är att du är som du är. Va roligt att du ska till Stockholm hoppas du inte behöver åka ensam. Är själv rätt trött nu jobbade till 20.30 idag.Kram o sov gott Mamma

2009-09-30 @ 21:09:51
Postat av: Cathrine

fight the power! spontanitet och köra lite på känn funkar alltid bäst :)

2009-10-01 @ 18:56:05
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0