Mask(erad) i Mjärdevi

Bytte ut träningen idag mot engelsk tryffel som vi köpte på torget förut :), ett bra byte tycker jag. Var tvungen att åka ner till apoteket och köpa medicin till kissarna, de är inte sjuk sjuka men har man tre utekatter är risken rätt stor att de får mask i magen då och då, äähhh. Var runt och lånade hem glasögonbågar IGEN men nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig för ett par svarta Gucci, classy. Lånade hem dem i brunt men de skulle beställa ett par svarta från Italien åt mig, skulle ta typ 10 dagar eller så. Ikväll blir det Idol och sen måste jag även packa ner lite stuff inför imorgon.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sötis! Snygga brillor!Men varför blev det inte dom blå bågarna sen?-kram

2009-09-16 @ 22:27:36
URL: http://minitass.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag har de här hemma också, men jag tror dessa blir bättre, jag behöver liksom ett par "riktiga" glasögon, som funkar till det mesta :)

2009-09-17 @ 06:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0