Lite småsjuk

Har precis kommit hem från jobbet och känner mig rätt sliten. Har varit dålig i några dagar nu, förkyld och ont i halsen är aldrig kul. Det är lite jobbigt när man inte är tillräckligt sjuk för at vara hemma men kanske inte heller tillräckligt frisk för att jobba, ett dilemma. Vore nästan bättre att man blev dundersjuk i typ två dagar istället för nån jäkla långkörare på en vecka :/, åh vad jag låter gnällig nu. Förresten upptäckte jag idag att min armbåge har skiftat färg till grön efter fallet på klippan, inte konstigt att det gör så satans ont att stödja på den. Ikväll blir det baguette varvat med Bafucin och Otrivin menthol, orkar inte laga nån middag och är inte direkt sugen på något heller, förutom glass då kanske ;). 

På fredag får jag mitt nya bakdäck till hojjen och jag hoppas på att jag har hälsan och vädret på min sida i helgen för då ska vi ut och köra, ÖVERALLT! Har lite abstinens nu när jag inte har kört på typ två veckor eller nått, hur ska det gå under vinterhalvåret :S ? Klubben var ute och åkte i lördags som jag tyvär missade men hoppas på fler tillfällen i höst.
Häromdagen började jag att rensa i min klädkammare och fyllde en hel svart sopsäck, men det konstiga var att när jag var färdig (jag är långt från helt färdig) för dagen så såg det ut som det var mer kläder där inne än när jag började, suck, det var inte det som var tanken riktigt.
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Annie

Inte skoj att vara hängig gumz! Mmmm baguette och baffu...gott;-) Har du några snygga kläder som jag vill/kan ha?? Hörss snart-kram

2009-09-22 @ 19:33:44
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0