Godkväll

Kom hem sent från jobbet idag och nu har jag tagit en välbehövlig varm dusch. Har kännt mig lite frusen så nu sitter jag med fleecetröja och min svarta billabongmjukisar, härligt! Imorgon är det kort fredag och jag och Micke ska åka in till mamma för att hälsa på, det var allt för länge sedan. Sen är det jobb som gäller i helgen eller i allafall på lördag för min del. Igår fick jag en påse "rosa rattar" av brorsan, det är Ahlgrens bilar som har specialproducerat detta godis för att hjälpa till att samla in pengar till bröstcancerfonden. Jag tycker idén var superfestlig :). Nu ska jag föna håret och sen åka till Vikingstad för att hämta en rådjurssadel, lite sådär lagom skumt på kvällskvisten. 
p.s min nya skjortklänning luktade mandelmassa när den blev blöt av regnvatten förut d.s.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0