Supermorsan!

Jag känner mig som en riktigt supermorsa! Det gick toppen imorse och det blev ingen stress eller nått. Barnen var på plats 07.00 på förskolan och jag kom i god tid till jobbet. Nu ska jag åka och hämta mina små hjärtan och jag längtar efter dom så mycket. Nu när jag har gått ner till 80% kommer jag sluta 14.30 alla dagar utom 1 då jag jobbar till 16.30. Känns bra.

Micke är i Karlstad och kommer hem sent på onsdag. Jag tänker ha Julius bredvid mig i sängen i natt, så att det inte blir så ensamt.

Nästa måndag blir Julius 3 år och barnen är lediga från förskolan den dagen så jag har tagit semester. På lördag har vi släktkalas för Julius och på söndag ska Julius få ha ett litet barnkalas för sina närmaste vänner. Tre pojkar är bjudna och vi har fixat barnvakt till Rasmus och Freja så att Julius får ha sitt barnkalas i fred och att han själv lyfts fram lite. Han tyckte det var spännande när vi var runt och lämnade inbjudningskorten, lilla hjärtat.

Julius har börjat leka så självständigt nu och plockar och fixar med sina saker. Han älskar att leka med Bamsebyn, pussla, leka med garage och bilar och att sitta och pärla pärlplattor. Det gör Rasmus med, de kan sitta i timmar. Häromdagen åkte vi till ToysRUs och köpte mycket nya färger så nu pärlar vi loss därhemma. I 3-årspresent ska vi gå ihop och köpa Julius en fin riktig cykel. Han har kört länge på balanscykel och det går hur bra som helst. Vi hoppar över stödhjul och springer med honom i början, jag tror det går rätt fort för honom att trampa iväg. Hoppas inte vintern blir för långdragen nu bara utan att det blir lite barmark så vi kan träna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0