Julius 3 år ❤️

Julius fyller 3 år idag och vi gratulerade honom på morgonen med paket och sång. Helgen har gått fort och vi hade släktkalas i lördags och Julius lilla barnkalas i söndags. Fredagkvällen runt halv nio spenderade jag ute på Tornby för storhandling.
Kalasen blev bra och vi hade gått ihop och köpt Julius en fin riktig cykel, utan stödhjul. Han fick mkt annat fint också, lastbil, truck, bil, pussel, böcker, Paw Patrol-leksak, Bamsefigurer m.m. 

Natten till torsdagen fick Julius feber men var ok på dagen. Birgitta var här och "vabbade" åt oss och nästa natt fick han feber igen. Jag var hemma i fredags men jag tyckte Julius var rätt pigg och glad. Nästa natt var det dags igen och vi funderade på att ställa in kalaset, samma visa igen, han piggnade till på förmiddagen och vi hade kalasen som planerat.
Idag har jag tagit semester då det är studiedag på förskolan och att det är idag som han fyller år. Jag hade tänkt att åka till Leos men märkte att Julius blev sämre och sämre, febern kom tillbaka och han var jättehängig. Efter mkt om och men fick vi tillslut en tid på VC och där konstaterades både halsfluss och öroninflammation, stackars snutten. Nu har han fått penicillin och vi hoppas han piggnar till fort.

Imorgon och på onsdag "vabbar" farmor igen och resten av veckan blir jag hemma om det behövs.

Micke åker till Karlstad tidigt imorgon och blir borta några dagar.

Julius var så glad på sitt barnkalas och vi lekte kurragömma, fikade och hade fiskdamm (från övervåningen och ner 😂). Julius fick så fina presenter och det var precis lagom med två kompisar 😊❤️.

Nu ska jag sova, det blir en tidig morgon imorgon, godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0