Ny vecka

Helgen gick fort och vi utnyttjade varje minut känns det som. I torsdags ringde de från Julius avdelning då han hade fått feber så jag var hemma och vabbade med honom på fredagen, då var febern som bortblåst. Det går vattkoppor på förskolan och även våra grannar har fått det, så himla typiskt att vi inte hann att vaccinera barnen i december som tänkt. Om våra barn inte har fått det på ca 3 veckor från nu blir det vaccination men jag tror att risken är ganska stor att vi redan är smittade.

Rasmus sov över hos mormor i fredags och farmor och Peter var hemma hos oss på kvällen så jag och Micke passade på att gå ut och äta på Pinchos, jättekul och välbehövligt.

Jag, Julius och Freja åkte in till Motala på lördagen och hämtade hem Rasmus och passade på att träffa mormor och moster lite.

I söndags startade jag dagen med att följa med Rasmus på simskola och strax därefter fick jag in ett träningspass och sedan åkte jag och Julius på hans gympa, det gick i ett den dagen, hur ska det bli när även Freja kommer att ha en aktivitet i framtiden?

Freja kan ha tofs nu med det lilla hår hon har, wihoo! Sötnos :).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0