Check check check!

Nu är naglarna fixade och Lena på Face har fixat mina ögonbryn med färg och plock, jag är mkt nöjd!

Vi har checkat av många saker idag och nu är Mickes kostym perfekt 👌. 

Var på både VC och BVC med Julius idag. 2,5-årskontroll stod på schemat och det gick jättebra. Hon tyckte han var väldigt motoriks. Den andra biten med talet har logopedmottagningen hand om och idag var det dags för det andra tillfället i språkgruppen. Man lär sig mkt tips och knep och man får en ny syn på saker och blir mer pedagogisk. Nästa vecka är det dags för Julius att följa med till språkgruppen och det ska bli spännande att se hur barnen som är med integrerar med varandra.
Fick en tid på VC också bara för att kolla Julius hals och öron, men det såg så bra ut så det var skönt. Han fick ju så hög feber i söndags och hade sedan feber några dagar. Han har varit mkt ledsen och gnällig de senaste dagarna så vi misstänkte att han ev hade ont någonstans. Men nu verkar det ha vänt och han blir piggare för varje dag. De andra kidsen är också friska så nu håller vi tummarna för att det fortsätter så.

Anna var här ikväll med högtalaren vi ska låna. Jag hade helt glömt bort den så det var tur att hon påminde mig. Skönt att träffa henne en stund och prata lite, det var alldeles för länge sedan ❤️.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0