Bröllopsfeber?

Julius feber har lagt sig lite, fortfarande feber men inte uppemot 40 grader längre. Freja mår också bättre så vi hoppas att det bara var något snabbt övergående. Nu håller vi tummarna för att Rasmus inte blir sjuk.
Ikväll är tanken att Micke ska hämta kostymen så fort jag har kommit hem från Norrköping (ska jobba där idag) och fixa några ärenden. Väldigt vad mkt ärenden hit och dit det är känner jag. 
Bröllopsprogrammen ska färdigställas ikväll och vi måste hinna dansa lite. Det vore ju skönt om vi vet vad håller på med liksom.
Vissa studer känner jag mig helt speedad när jag tänker på bröllopet och i nästa sekund känner jag mig lugn. Jag ska försöka stålsätta mig när vi går in i kyrkan så det inte redan där brister och tårarna rinner, jag är ju rätt känslig sådär.
Jenny gör ett hästjobb och vi har delegerat ut endel andra saker så det känns bra. Det skulle aldrig funka att ta hand om allt själva. Nu tänker jag mkt på logistik och packning mm till barnen, men det kommer nog lösa sig på bästa sätt när vi väl är där.
 
3 funderingar just nu:
Vem ska hålla brudbuketten åt mig i kyrkan? Frivillig någon, gärna på bänkrad långt fram?
Vem ska ge ringen till prästen? Rasmus har avsagt sig den uppgiften.
Vart köper man en selfiestick? ev om någon har en att låna ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0