Hemma ❤️

Hemresan gick jättebra, jag tyckte det var lite läskigt att landa i mörkret bara, speciellt när de släckte ner planet nästan helt också 😳.
Vi fick bråttom på flygplatsen innan avgång, timmarna gick fort och tanken var att vi skulle ha ätit lunch. Jag fick gå före i kön på matstället (de såg nog min stressade uppsyn 😂) och sedan sprang vi till gaten som blinkade "Last call!" kramade om Micke och sprang sedan vidare in på planet. Jag med världens största cola balanserandes 🙈.

Anna stod i ankomsthallen och väntade, så himla snällt av henne att hämta oss ❤️. Småbarnen sov när vi kom hem men jag gick upp direkt och pussade på de och stoppade om dom. 
Freja blev jätteglad på morgonen när hon såg mig, Julius var mkt mer reserverad och bråkade med mig. Han ville visa sitt missnöje men det lugnade sig sedan. 
Jag är såå glad att jag fick ledigt även på fredagen, så mkt värt! Vi tog en mysig fm hemma och på em åkte vi till Leos och busade.

Jag (vi) är jättenöjda med resan och vi har verkligen fått uppleva så mycket. Rasmus har "växt" i sig själv och självförtroendet har verkligen stärkts. Det var bra för oss att få lite tid bara han och jag där Rasmus fick stå i centrum hela tiden.

Idag ska det regna hela dagen och vi har nyss varit på förskolan för porträttfotografering. Nu blir det en sväng ut på tornby och sedan lunch hos farmor.

Hejdå!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0