Tackkort!

Nu är äntligen tackkorten till bröllopet beställda. Idag är det 2 månaders sedan bröllopet och jag älskar att titta på bilderna och drömma mig tillbaka. Vilken underbar häftig dag!
Som gästgåva på bröllopet valde vi att skänka pengar som gick till vattenreningstabletter som för varje gäst renade ca: 300 l vatten och mässlingvaccin (140 doser) som gav 1 fullgott skydd till 70 barn.
Här nedan är några av favoritbilderna från bröllopet, dock är ingen av dessa bilder med på tackkortet så det får bli en överraskning i brevlådan.
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.
Jag är Emma Mickes kusin i Halmstad. Vi har aldrig träffats😆, men jag ville bara tack för det vackra tackkortet.
MVH Emma Stigsson

Svar: 😊 kul att det kom fram! Kram Sofie
sofnys.blogg.se

2016-12-02 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0