november/december

Söndagen spenderas på stan där vi kollade in adventsbelysningen och krubban på Stora Torget. Min första tanke var: -Någon har stulit Jesusbarnet! Tills jag kom på att han inte är "född" ännu.
Det blev en lunch på Max och på eftermiddagen åkte jag och Julius på Bamsegympa, sista gången för den här terminen. Nästa år blir det Bamsegympa och simskola för Julius och Rasmus på våren och på hösten får båda småttingarna gå på Bamsegympa och Rasmus scouterna, det kommer han att älska.
 
Denna vecka ska jag hälsa på på barnens förskola tisdag och onsdag. Jag har inte varit där på jättelänge och det kommer barnen tycka är jätteroligt. På Rasmus avdelning har de Novemberljus på tisdag där alla barnen har gjort ljuslyktor och hängt upp utomhus. På onsdag bjuder Junibacken (Julius & Frejas avdelning) på fika så då blir det ett besök även där.
 
Nästa söndag tänkte jag se om jag får med någon från min familj på adventsgudtjänst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0