fredag med tandläkare

Idag har jag varit hos tandläkaren och jag är inget stort fan av det måste jag säga. Hon var jättebra och snäll och lugn, torkade tårar samtidigt som hon slet bort tandsten. Man kan ju undra hur det såg ut när hon plötsligt sa: -jag ska bara torka bort lite blod från din näsa?!?.
Jag måsta laga en tand men har bokat in en tid i januari, känner att jag måste få lite andrum efter detta. Jag hade ingen aptit idag och åt mitt första mål runt 15 :/.
 
Jag ska jobba i Norrköping imorgon och är glad att jag kom hem skapligt från jobbet så att jag hann att maxa min eftermiddag med att vara fullt närvarande med barnen och gå till en lekpark med dom.
På söndag är det första advent och eventuellt åker vi in till stan en sväng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0