Vi ska bli med akvarium!

Blir helt upprymd när jag tänker på det 😊, och jag som inte är förtjust i fiskar 🙈. Längtar efter att få ge Rasmus detta i 5-årspresent! Han anar ingenting, vi har aldrig pratat om det men jag vet att han kommer bli överlycklig ❤️.
Rasmus intresse för djur och natur bara växer för varje dag och ofta fångar han insekter för att ha som "husdjur" plockar grenar, löv, nötter, blommor och stenar till sina "samlingar". 
Vilken otur att R är pälsdjursallergiker men han har en dröm att det "växer bort" och att han kan ha en katt eller liknande när han är vuxen.

Vi kommer att ge honom ett inrett akvarium (såg att det bl.a fanns en liten Olaf-staty 👏👍) och sedan åka till djuraffären och köpa djuren. Vi tänkte 2 grodor också, dvärgklogrodor som är små och lever endast i vatten, fiskar, några städräkor, städmalar, snäckor mm. 
Micke och jag var i djuraffären idag och gjorde lite resersch. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh 😅😅
Det känns i hjärtat❤️❤️❤️❤️

2016-05-27 @ 16:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0