Pollen-Sofie 1-0

Har lovat mig själv att stanna inomhus en dag de senaste tre dagarna men det blir ju bara inte så. Vi hittar ju på så mkt kul. Jag har blivit sämre och sämre med min pollenallergi för varje dag så imorgon, imorgon kommer jag vara inomhus ända tills våra grannar  kommer över på grill och vin på eftermiddagen/kvällen.

Idag har vi varit i Vadstena med vänner och vi köpte pizza och tog med oss och satt ute i en park och åt. Mkt trevligt, lekparkshäng och glass innan vi åkte hem. 

Igår var Birgitta och Peter här och även Uncle Mike kom på besök som är hemma från Tyskland några dagar. Plus i kanten för att han hade köpt med ett av våra favoritviner Siglo hem till Svergie.

Jag och Rasmus var i Motala i tisdags och träffade mamma och Jenny. Vi åt jättegod lunch hos mamma och sen gick vi ner till Varamon och Rasmus cyklade och var på upptäcktsfärd.

Killarnas nya Crocs kom ju väl till pass häromdagen nu när det är upp mot 20 grader varje dag. Det är nog bara jag som längtar efter en regnig dag i smyg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0