Helgen

Julius är frisk nu men äter penicillin några dagar till. Det är sååå svårt att få i honom det även att det är så liten mängd. Nu har vi börjat blanda ner det i vällingen (det får man säkert inte) så vi bara behöver ta 1 kamp om dagen. Julius dricker vällingen precis som vanligt och märker ingenting, win win!

I fredags åkte vi till Motala och tog mysig promenad i Råssnäs, mamma hade fixat smörgåsar och storasyster hade bakat chokladmuffins. Så himla fint väder och dagen innan var grannarna över och vi hade mello-mellis i trädgården med lek och dans.

Jag åkte buss med killarna till stan i lördags där vi mötte upp Micke och Freja och gav biblioteket ett besök. Träffade lite vänner där och barnen lekte och klädde ut sig. Vi lånade hem lite böcker med såklart :). 

Gratis träning på X-Force i helgen så jag åkte dit en snabbis på fm idag. Lunch hos barnens farmor och nu sitter jag och väntar på Rasmus som har gymnastik. Behöver jag nämna att dagarna går i ett och att det är 200% hos oss i stort sätt hela tiden.

Freja har varit förkyld några dagar och idag lät hon inte bra på andningen, hostade mkt och var/är väldigt irriterad/känslig. Tog mig friheten att ge henne luftrörsvidgande medicin och låter hon likadant imorgon söker vi för det så att hon får egen medicin utskriven.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0