Forts. sjukstuga

Freja har precis ätit klart sin penicillinkur  och nu är det Rasmus tur att bli sjuk igen. Hosta, feber och illamående. Stackars killen, vi tar lite lugna dagar här hemma med lite trädgårdsfix/lek för att njuta av det fina vädret. Julius har också börjat hosta och jag är rädd att halsflussen ska komma tillbaka, men det vore väl inte så troligt, eller?

Lite träning har jag iaf hunnit med och igår var jag och körde Sh'bam på X-Force med Annie och ikväll ska jag köra ett danspass på Collegium med Jenny. Snart sopar de bort gruset och jag måste börja cykelträna på landsväg inför halvvättern.
Ska ju vara med på "Spin of Hope" och cykla en timme tillsamnans med mina kollegor om 2 veckor. Man betalar en lagavgift och håller sen igång en spinningcykel i 12h och pengarna går till barncancerfonden ❤️.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0