Plusgrader

Helgen har gått i ett och jag önskar att vi hade en till ledig dag. I fredags körde jag en ny omgång på X-Force och efter lunch kom mamma och Jenny på besök och barnen fick så fina presenter. Julius blev helt överlycklig över sin Bamse-pyjamas och Lille Skutt-tröja, det gick inte att hejda honom utan han skulle prompt ta på sig allt på en gång.


I lördags hade vi en fixar-dag och Micke var iväg och slängde skräp och köpte lister mm. Birgitta och Peter var här och vi tog en lång promenad. 

Idag har vi haft barnkalas för Julius med våra vänner och det blev så lyckat, samtidigt känns det lite skönt att kalasen är över för ett tag. Det blir mkt gotteri och Julius äter väldigt dåligt nu så nu måste vi försöka få ordning på maten för honom. 

Rasmus har varit på sin nya gympa idag för lite större barn där föräldrarna inte är med och det gick så himla bra, så stolt jag är över honom! 
Nu väntas en jobbvecka och Rasmus har tandläkartid på tisdag och jag har bokat in mig på danspass på onsdag. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0