sportlovsvecka

Helgen gick fort igen! Men snart kommer jag vara hemma med kidsen, det ser jag fram emot. Freja har blivit så stor så snabbt, jag hinner inte med.
Imorgon ska Rasmus sova över hos mormor en natt tillsammans med sin kusin Nova, han ser verkligen fram emot det och har pratat mkt om det.
I lördags hade vi barnvakt åt killarna (de var hos sin farmor) och jag, Micke och Freja var några timmar på stan, åt lunch och shoppade lite. Det är så välbehövligt med lite lugn tid tillsammans ibland och Freja var så nöjd och glad i vagnen. I söndags kom mamma på besök och barnen blir helt uppspelta när hon kommer. Freja fick en jättesöt rosa pyjamas med zebror på, tack tack!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0