Fina dagar!

De senaste två dagarna har varit toppen! Vilket fint väder och så mkt kul vi har gjort. 
I fredags tog jag och killarna bussen till stan där vi mötte upp resten av familjen och tog en promenad till trädgårdsföreningen där vi lekte i den stora lekparken. En lunch på McD och sedan åkte familjen hem och jag shoppade lite och tog en god kaffe i solen innan det var dags för massage på PAUS. Tyvärr blev jag inte nöjd med massagen utan nästintill led i 75 minuter 😁. 
Idag var vi ute på en långpromenad på fm (Rasmus cyklade) och efter lunch var jag och Rasmus på bio. Mysigt att åka iväg bara han och jag ❤️. 
Micke har gjort en rokad bland sängarna så nu har Rasmus en vuxensäng och Julius fick juniorsängen. 
I eftermiddags var jag ute och lekte med kidsen och vi hängde upp talgbollar (som Rasmus fått av mormor) till fåglarna i trädgården. 

Framsteg hos Freja då hon både ställer sig upp själv mot saker och äter samma mat som oss mkt bättre, wohoo!




Kommentarer
Postat av: Cathrine

Utan någon direkt koppling till inlägget, men jag har tänkt på det när jag har sett bilder på sistone, och när jag såg dig irl på steves; du är så fin i blont hår! Ha kvar det!

Svar: Tack Cat! Det kommer bli kvar :) mitt hår ligger just nu i förberedelser inför bröllopet :)
sofnys.blogg.se

2016-02-28 @ 19:43:13
URL: http://cathrinesengland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0