Bokrea!

Smidigt att man på nätet kan förhandsboka böcker inför bokrean och få de skickade med fri frakt. När tiden inte räcker till är ju detta perfekt även om jag kan tycka att det är mysigt att gå och köpa böcker i butik. Vi läser mkt böcker hemma och jag hoppas det främjar Julius tal då han inte säger så mkt och jag känner viss oro angående detta. Rasmus gillade SuperCharlie-böckerna skrivna av Camilla Läckhagen och så är jag svag för Jan Lööfs och Sven Nordquist böcker. Får Rasmus själv bestämma så läser han helst faktaböcker så några sådana blev det om bla rymden och om djur såklart. "Underbara Claras" Baka-bok har jag hört mkt gott om och så testar vi LasseMajas Detektivbyrå för första gången. Julius fick också en ny bok även om han och Freja har så att det räcker och blir över hemma. Nu längtar jag tills dessa kommer hem!
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0