Ledig fredag

Började dagen med att åka till simhallen med killarna. Freja fick en tid på VC då hon har skrikit och gråtit konstant (natten ska vi inte prata om!) sedan kl 13.30 igår. Dubbelsidig öroninflammation igen, som vi befarade. Bra att vi fick en 10-dagars kur med Amimox. Känns som det "tar" lite bättre och hon verkar tycka om det med?? Så van säkert. Hon har ju haft tre stycken dubbelsidiga sedan oktober. 
Så Micke och Freja styrde runt på VC och apotek medan jag styrde runt i simhallen. Det gick jättebra och Rasmus tyckte det var extra kul idag när han märkte att han kunde "simma" och flyta själv med bara armpuffar i stora bassängen. Julius ville åka rutschkana och jag var ju tvungen att visa mig strong. Rasmus vågade inte (och inte jag heller ju!!). På ostadiga ben gick jag upp för trappen och satte Julius i mitt knä. Jösses, den är ju rätt läskig när man åker i ett rör så det är alldeles mörkt, jag blundade hela tiden. Men det gick bra, haha!
Vi åt lunch hemma och slappade med lite film och sedan åkte jag och Rasmus till Tornby och köpte lite julklappar, kläder, fikade och klippte hans hår. Sedan blev det en sväng på maxi innan vi styrde hemåt, då var vi rätt trötta båda två. 

Det blev ingen vaccination igår tyvärr då vi märkte att Freja inte mådde bra. Men vi får ta det längre fram istället.

Nu sover kidsen och Micke gör goda baguetter med kyckling, fetaost och rödlök i köket.
Så skönt med en extra ledig dag ibland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0