God fortsättning!

Julhelgen är över och vi firade både i Motala och hemma. Rasmus insåg vem som var tomten och var lite bekymrad över det, nästa år får vi ha bättre förklädnad ev ta in en extern tomte. 
Freja och jag rockade likadana kläder och det var kul. Alla nöjda och glada och det var kul att Micke kom hem till oss på juldagen och åt lite mat och busade med barnen.
Freja har för tillfället dubbelsidig öroninflammation igen (6 dagar efter avslutad penicillinkur) och vi har även fått påhälsning av någon form av kräksjuka. Det sistnämnda har gjort att jag har svårt att ens tänka på mat och knappt öppna kylskåpet så nu är all julmat bortskänkt och infryst. Jag går i tankarna i att bli vegetarian eller iaf minska köttkonsumtionen och ev bara äta fisk.
Jobbar imorgon och är sedan långledig till den 9/1 med avbrott för trettondagen. Jag älskar den här bilden på mig och Annie, mkt skratt blev det då!
Jag ser fram emot 2017!
 



Kommentarer
Postat av: Annie

Wiii kexen😘😘😹😹

2016-12-27 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0