Födelsedag!

Idag fyller jag 33 år och jag hade inte räknat med något större firande. Men imorse kom barnen in och sjöng och jag fick kaffe på sängen.
På jobbet blev jag gratulerad av kollegorna och jag bjöd på hembakade bountys.
När jag kom hem lyste marschaller upp vid grinden och dörren och när jag klev in så hade barnen, min mamma och storasyster gömt sig och hoppade fram för att överraska. Mamma och tagit semester och Jenny hade fixat hundvakt.
Micke hade planerat och ordnat och i vardagsrummet hade de dukat upp med gofika med tårta, blommor, paket och Micke och barnen hade pysslat ihop en girlang och hängt upp i talet.
Jag fick choklad, lotion och grejer från Jenny, och till barnen hade hon köpt en lavalampa som blev en riktig hit här hemma. Mamma hade köpt jättefina sängkläder från New Hampton och en ny bok till Rasmus. Jag fick pengar av Mamma också och jag tror jag ska köpa mig något nytt från Holly & Whyte.
Micke hade köpt ett par assnygga vandringsbyxor från Fjällräven till mig som jag har suktat efter, tusen tack allihopa! Och tack Emma för de fina trosorna från Röhnisch 👌.

Att bästa Anna med barn kom över och sjöng för mig blev pricken över i:et.

Vilken överraskning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0