Vädret!

Älskar de svala vindarna som blåser in, äntligen går det att andas och jag ser fram emot hösten som är på intåg.

Det har gått jättebra för killarna på förskolan i veckan, lugn start med få barn. På måndag börjar Frejas inskolning, spännande!

Denna vecka har vi varit på Mjellerumsgården och haft möte med Annelie inför bröllopet och nu känns det mer som att det blir som jag önskar med lite dans och så, yes!
Igår var vi i Åby och träffade Jenny, vår bröllopsfotograf och lade upp ett körschema under dagen. Det könns toppen!
Nu ska vi bara fixa helium och en jätteballong.

Grå västar till killarna verkar ju vara klippt omöjligt att få tag på. Jag köpte svarta och provade men tyckte inte alls det blev bra så nu rockar dom flugor och hängslen istället.

Idag har vi varit på Kolmården, en lagomdag och nu sitter vi i bilen påväg hem. 
Rasmus blev så glad när han hittade sitt favoritdjur (Ringsvanslemur) i butiken och det blev jag också för jag har sökt med ljus och lykta efter en sådan utan resultat. Julius valde en ny grötskål i Bamse-butiken och så fick de en liten Bamsebok också.

Bord är bokat på Pinchos till 18.15 med några kollegor så nu hem snabbt för en dusch och sedan tar jag bilen ner till stan.


Vi spanar efter pappa som åker Wildfire.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0