17 dagar kvar

Det börjar verkligen dra ihop sig och nu är det bara detaljer och logistik kvar och vi hoppas på att körschemat som jag har skrivit håller under dagen. Häromkvällen gjorde vi klart bordsplaceringskorten och de blev vi nöjda med. Banangula papper är beställda till festprogrammen och det är lite fix med de kvar. Giftbags-boxar ska vikas och packas ihop och jag ska fixa några småskyltar också. Mamma var på en second hand-affär i Motala idag och har fixat en jättefin gammal guldram till oss som vi ska använda till våra photobooth-prylar.

Vi har bestämt låt till bröllopsvalsen och tränar i vardagsrummet när barnen sover. Vi har 2 spellistor att färdigställa och gå igenom och det tar nog sin lilla tid.

Idag hittade jag den finaste gula koftan till Freja som hon kommer ha över klänningen om det blir kyligt. Killarna kör på flugor och hängslen ist för väst och mörkgrå strechbyxor till.

Skulle ha haft en dejt med min vigselring och Johan idag men han blev sjuk så vi har kollat på detaljer via mms istället. Jag längtar tills jag får bära min nya ring ❤️.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0