2 april

Hohoho! Timmarna räcker inte till känns det som inbland och då är jag föräldraledig också! Kan tänka mig att vi kör igång med MatHem-leveranser och sånt i höst när vi båda jobbar som komplement och tidssparande.

Idag ska vi ha 1-årskalas för Freja som fyller år på måndag. Jag och Micke fixade mycket igårkväll med dukning, ballonger och så bakade jag limpor, tekakor, bullar och äggfria cupcakes under dagen. 

Julius är väldigt pappig så när han vill komma upp i mitt knä för att mysa tar jag vara på varenda sekund och gosar med honom lite extra ❤️. Berättar gärna för honom att han är speciell som är min minsta pojke ❤️. Syskonen emellan fungerar väldigt bra tycker jag och vi har lagt väldigt stor vikt på att alla ska bli lika mycket sedda, tror det har hjälpt till gemenskapen. Man märker direkt vilket barn som har mest behov och då prioriteras det.

Julius är så duktig och går på pottan varje dag, minst 1-2ggr och det är vi jätteglada för. Bra start inför sommaren då det ska pottränas på allvar. T.o.m Freja kravlade upp på pottan häromdagen och gjorde nr 2, dock med kläder och blöja på sig, men ändå. Blir ju sugen på att potträna småttingarna samtidigt då vi längtar efter en blöjfri tid.

Om någon timme ska jag åka iväg och köra ett spinningpass och jag vet att jag kommer vara helt slut efteråt, gummiben!

Ps Freja har också äggallergi, men troligtvis växer det bort med tiden ds




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0