Helgen som var

Rasmus och jag cyklade bredvid varandra till gymnastiksalen här i Sturefors tidigare idag. Det kändes stort, eller rättare sagt Rasmus kändes som en stor pojke. Ett litet moment och vi skrattade så mkt att vi var tvungna att stanna cyklarna. Vi var på gymnastik som Rasmus har börjat på och barnen fick prova på allt möjligt, hänga och slänga i ringar, klättra på ribbstolar, plintar, tjockmattor mm. Det blev en riktig hit.

På förmiddagen var vi hela familjen i Norrköping. Rasmus fick nya "gå bort-skor" för hösten/vintern och hemmapappan köpte sig regnkläder och vattentäta skor. Vi åt en god lunch och begav oss sedan hemåt. 
Julius var jätteduktig och gick med oss och satt inte bara i vagnen.

Igår utnyttjade jag för första gången mitt klippkort på Medley i simhallen. Har till december på mig att träna/bada 10 ggr och det borde jag väl klara av?? Jag körde iaf Zumba och nu vet jag varför jag har väntat 5 månader med höftböjliga träningsformer sedan förlossningen, lite ont i ena sidan måste jag säga. Jag hoppade över löpturen ikväll men körde hantlar och utfall istället, alltid nått.
Väskan är packad och imorgonbitti cyklar jag till jobbet igen, ny vecka väntar.

Jag och Freja matchade varandra i gult idag.




Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh, snygga skor! Vad är det för märke?

Svar: Skorna är från DinSko, vet inte märke. Varmfodrade men inte vattentäta, 299kr.
sofnys.blogg.se

2015-09-07 @ 16:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0