Godmorgon

Upp och hoppa!!! Kidsen vaknar innan 06 allihopa och då är det full rulle direkt.  Rasmus kan sova till närmare 08 ibland men det kan vara svårt när småsyskonen är i gasen. 
Jag har iaf gett Micke sovmorgon idag (det händer inte så ofta) och upp tog jag mig som en mullvad utan ögon och fumlade ner för trappen mot kaffebryggaren och gjorde flaskor till småttingarna. Nu är vi igång och Rasmus sitter just nu och gör ett halsband till mig. Hittade så fina träpärlor på TGR igår och Rasmus älskar ju att pärla så jag har beställt ett halsband och ett armband.

Nu mår kidsen bättre och de har troligtvis haft höstblåsor. Ingen feber nu på flera dagar och igår var vi ute och lekte massor. Aptiten är tillbaka och de äter bra. Hoppas verkligen att Freja inte får detta men det verkar lovande. 
I em cyklar jag och Rasmus till gympan men innan dess ska jag iväg och köpa varma och vattentäta skoöverdrag.

Förra veckan fick jag ihop 6,5 mil på cykel och jag tänker inte vara sämre denna vecka. En löptur idag också så är jag nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0