Första jobbdagen

Gick ju bra det här även om det kändes väääldigt ovant att jobba, på det sättet. Det var så tyst. 
Lite svårt att släppa "kontrollen" hemma men Micke är såå himla bra med barnen. Bästa pappan ❤️. Han och Freja (i BabyBjörn) hade dammsugit nedervåningen och så hämtat killarna fram och tillbaka i regn från dagis. 
När jag kom hem var Rasmus ute och lekte med Edith och han sprang fram och kramade mig när han såg mig. Edith följde med in på kvällsmat och det tyckte Rasmus var roligt.
Småbarnen blev också glada och Julius sa mamma upprepande ggr, wihoo! Inte bara "stanna" ;). 

Imorgon startar min dag med att cykla till jobbet i regn, kommer se ut som en blöt katt när jag kommer fram. Men det får gå.
Micke och Freja har BVC-tid och jag tror det är sprutor imorgon också. På fredag blir vår lilla snutta 5 månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0