Nu tar vi helg

Den här jobbveckan har gått i rasande fart, och två dagar av fyra har jag varit i Norrköping. Igår var det dags för rep med kören och vi lade mkt fokus på att lyssna in varandra och satte även mer koreografi till en av låtarna. Konserterna är utsålda och jag lyckades få tag i två biljetter till mamma och Jenny som kommer att se/lyssna på oss den 5 december.

 

Imorgon kommer några tjejer hem till mig som ska köpa en overall och en ullmössa som Julius och Freja har haft. Usch, jag vet inte varför det känns så jobbigt men nu är det ju dags att sälja av alla bebissaker mm. Jag kan ju inte spara på allt?!? Vi har redan bytt till sittdelen och det kändes också motigt när vi packade ner liggdelen, och sen blir det dags för babyskydd, babygym m.m. Hmm. Jag måste köpa en låda till som jag kan lägga i ”spara-grejerna” för de som jag har nu är fulla 😊.

 

På lördag har jag, mamma och Rasmus bokat bord på Mjellerumsgården där vi ska äta Afternoon Tea och det ser jag fram emot. Kommer säkert vara jättegott och så ska jag passa på att visa mamma lokalen där vi ska äta bröllopsmiddagen.

 

Nu ska jag mysa med kidsen som jag har längtat så mkt efter de här dagarna jag har jobbat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0