Helgen som var

Vi har haft en jättebra helg och vädret har varit på vår sida. I fredags var Micke iväg några timmar och när han kom hem åkte jag upp till stan och fick några ärenden uträttade. I lördags hade vi städdag i föreningen och det var som vanligt stor uppslutning. Jag sopade gården på förskolan (den tillhör föreningen) och efter någon timma hade jag blåsor i handflatan, aouch! Julius var med mig på gården, perfekt när det är inhägnat, Freja sov i vagnen och Rasmus sprang runt och lekte med alla barn som var ute. Städdagen avslutades med korv och kaffe på förskolans innergård.

Igår var jag och Rasmus iväg på hans gymnastik och jag är så glad att jag anmälde Rasmus till det. Han tycker det är jätteroligt och lär sig massor, både att ta instruktioner och även motoriskt. Igår gjorde han kullerbyttor ner från en voltkudde och hängde och slängde i lianer (även jag) och massor annat skoj.

Innan gymnastiken var min storebror Robert med familj hos oss och vi åt lunch och fikade tillsammans, Rasmus var så glad att få träffa kusin Nova och de lekte massor. Vi ses tyvärr alldeles för sällan, det får vi ändra på!

 

Dessa två bilder är det exakt 3 år emellan. Så fort tiden går min stora lilla pojke som varje dag tar mitt hjärta med storm samtidigt som han kan göra mig gråhårig i förtid ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0