Gah!

Vilken maximal otur jag hade idag när jag och Rasmus var iväg och handlade på Ica Maxi. 
När vi precis har lagt några blöjpaket i vagnen känner jag hur jag trampar på något som bara splatchar till. Tittar ner och ser att jag har hela ena skon full med hårfärgningskräm (!!?!!) på ovansidan. Någon har alltså slängt iväg en kartong med hårfärg som har öppnat sig och alla tillbehör ligger utspritt, och där kommer jag lite halvstressad och trampar just sönder en sådan tub?? Vad är oddsen?? Och att krämen lade sig ovanpå skon?? Och precis då kommer en kollega förbi och hälsar (minns knappt vad jag sa till honom) ochjag  stressar runt för att hitta någon från personalen med papper eller vad som. Får hjälp av en tjej som dränker min sko i första bästa rengöringsmedel vi hittar men det är redan kört. Stor fläck över hela ena skon. Behöver jag nämna att Ica Maxi kommer få ersätta mig för mina 1199-kronors löpardojjor??
De har tagit mina uppgifter och bad mig ringa om det inte går bort, no shit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0