Gah

Känner att jag ligger efter massor hemma och allt tar sådan tid. Andas! Borde jag bli bättre på. 
Micke var iväg på förmiddagen, frisörbesök och lunch med några vänner.
Jag var ute och lekte med kidsen på förmiddagen och nu på eftermiddagen har vi bakat pepparkakor. 
Försöker bringa någon ordning i detta hem och just nu känns det som det svämmar över med grejer.
Skulle vilja gå bananas och fylla en kartong med allt jag vill få bort och slänga ut i tomma intet, men det funkar ju inte riktigt så. 
Ska återigen rensa ur groventren imorgon så vi kan strukturera om vår förvaring bättre.

Har satt upp de grå gardinerna med björkar och ugglor i vardagsrummet och det blev verkligen bra. Imorgon blir det köket som får nya gardiner och adventspynt ska fram.

Efter lunchtid imorgon är det dags för uppvisning med Bamsegympan i Ekholmens gymnastiksal. Birgitta och Peter kommer till undsättning med en extra famn och för att titta på Rasmus.

Nu sover kidsen och jag och Micke ska köpa hämtmat och krypa upp i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0