Ny vecka

Idag fortsatte inskolningen och jag tycker de går lite fort fram, det tyckte nog fröknarna med efter idag. Mellan 10-10.45 skulle jag och den andre pojkens pappa "lämna" och det blev lite tokigt. Jag gick och satte mig i personalrummet och hörde hur ledsen J blev. Det gjorde så ont och för en stund satt jag och funderade på vad i h_vete vi håller på med?!? Den andra pappan gick hem under tiden men honom fick de ringa tillbaka efter 30 min då hans pojke bara grät och grät och var supertrött. Jag fick hålla tillbaka tårarna när jag hörde den pojken:
-maaamaa, paaapppa!!!
-ä du pappaaaa!?!?
-vill uuuut!! 
Pojken hade varken napp eller snuttis med sig och fröknarna letade förgäves efter nått att trösta honom med. Tillslut fick pojken hålla i sina "extra"kläder.
Julius slutade gråta när han fick sin snuttis och lugnade sig men det kändes INTE bra. Imorgon får jag se om jag "lämnar" det är ju ändå jag som bestämmer eller?!? Barnen skulle ha varit med och ätit imorgon men vi backar lite och går 9-11.

Rasmus och Julius har precis målat med vattenfärger och det var poppis kan jag lova. Nu kollar vi på Lejonkungen och bara sitter och myser tillsammans i soffan. Freja ligger och sover i spjälsängen ❤️.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0