Morsdag

Jag har blivit uppvaktad med blommor och choklad och det är visst en present påväg som inte har lyckats komma fram i tid (framförhållning?;))
Jag började dagen med att shoppa förvaringslådor och kartonger på Ikea och var även inne i "godis"butiken TGR på Ikano. Underbar butik och jag köpte lite allt möjligt, bra priser på pyssel och sånt. Blev ett stopp på Lager 157 också där jag köpte mest kläder till M, trots att det inte är farsdag ;). 

Strax innan 14 åkte jag ock Rasmus till Busfabriken och Theos kalas. Fullt ös därinne och jag var helt slut när vi styrde hemåt vid 16.30. 

Det är lätt att glömma bort och hinna se varandra när dagarna går i ett men igår när barnen hade somnat åt vi middag i matsalen mittemot (!) varandra och pratade om allt möjligt och lade pussel och bara var, så skönt och mer sådant tack. Får ta och köpa ett 1000-bitars pussel eller nått för det är verkligen roligt och avslappnande att pussla.

Gjorde mig ett eget armband med kidsens namn förut.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0