Inskolningsvecka

Jag och Julius är uppe och myser och har precis druckit välling och kaffe. Resten av familjen sover gosigt fortfarande, i samma sovrum.

Idag börjar första inskolningsveckan för Julius och han och Micke ska hälsa på på förskolan 1h mellan 10-11. Jag är nästan helt säker på att detta kommer gå bra men ändå är det något som inte känns 100 för mig. Vi får se hur det går helt enkelt och skulle det vara något, det minsta lilla kommer jag ha Julius hemma istället. Får väl betala för barnomsorgen ändå för att behålla platsen eller söka om den till senare på året eller så.

Igår hade vi vänner över på playdate och lunch. De har också en lite vildare dotter och Julius hittade sin jämlike. Fanny och Julius fann varandra direkt och de pratade med varandra, var snälla och Julius sträckte ut handen till henne. Der syntes att de förstod varandra och det strålade bus i blicken på dem. Så kul att se då Julius annars är lite bufflig mot andra barn oavsett ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0