Fullt upp

Idag var jag med Julius till förskolan och det gick kanon! Lite trassligt när Julius såg Rasmus genom fönstret och började banka och när jag kom fram till fönstret så står Rasmus i rabatten utanför och är ledsen. Det blev bättre sen när vi gick ut och lekte på gården och Rasmus kunde vara med oss och leka.
Här hemma pysslar vi med allt möjligt. Har precis fyllt i Frejas försäkringspapper och ska skicka iväg dessa. Det blev Länsförsäkringar denna gång och vi ska flytta över Julius dit också. Rasmus får vara kvar hos TryggHansa då de annars avskriver sig allt som har med astma och allergier att göra. 
Jag pysslar med dopinbjudan och vi har nyss tagit foton på Freja till inbjudningskorten. Denna gång har vi ett lite mindre dop med endast familj och så är vi hemma efter ceremonin istället för lokalen intill.
Micke grundmålar staketstolpar och jag ringde och beställde en cykel till Rasmus som de skulle göra klar till i eftermiddag. Ska bli så kul att få ge den till honom och denna eftermiddag kommer bestå av cykelträning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0