Bärdon

Det gick bra på vernissagen nu i eftermiddags, men jag hade önskat att jag hade haft en bärsele till Freja. Jag sålde ju min och köpte en sjal istället. Att jag sålde den tidigare ångrar jag inte då jag fick ont i ryggen av den trots att den var extra förstärkt. Sjalen är jättebra och Freja trivs i den, men... När man är ute på nått och Freja blir ledsen och man snabbt behöver få upp henne är det inte riktigt läge att dra fram 5 meter tyg (1 meter brett) och börja harva runt med. Den är inte så komplicerad att knyta det är bara det att jag inte vet vart jag ska göra av allt tyg, man vill ju inte ha det släpandes på golvet på någon offentlig toalett eller så. Näe en bärsele under vagnen att snabbt dra fram får det bli och jag kommer satsa på Babybjörn One, deras senaste och en testvinnare där man bär barnet mer mot höfterna. Ev köper jag en av min vän annars beställer jag en ny. Denna på bilden är i meshtyg och känns nog lite svalare för barnet och är snabbtorkande, den är ju såklart dyrast i detta utförande men det passar nog bäst över sommaren.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0