tisdag

Idag har jag bara vistats inomhus och har lite svårt att andas nu tycker jag. Men samtidigt är jag glad och tacksam för att Birgitta och Peter kom hit efter lunch och tog med Julius ut och hämtade Rasmus på dagis. Var ute en bra stund med killarna och sedan både fikade vi och åt middag tillsammans. Trevligt att ha besök och få lite hjälp nu i slutet av graviditeten och när eftermiddagarna kan kännas väldigt långsamma. 

På torsdag ska jag till bm igen och förhoppningsvis ska vi hinna med att provköra lite bilar på fredag. Vi fortsätter i den franska andan trots att våra hjärtan finns i Italien så får vi byta till en riktig bil i framtiden istället, eventuellt köpa en Mito som andrabil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0