fredag

På förmiddagen åkte vi en sväng till cykelaffären och provade ut en cykel till Rasmus. Nu är det nämligen dags för en riktig cykel med trampor och han känns mer än redo. Kör på sin balanscykel (som är lite liten) till och från dagis och manövrerar den riktigt bra. Det blir en 16 tum och jag tror vi köper denna modell från Crescent. Får Julius ärva sen. 
Jag och Julius vilade mitt på dagen och Rasmus och Micke myste framför en film. På em åkte vi en snabbis till Emma och Daniel och barnen busade för fullt ute och var helnöjda. Jag fick ett vagnstäcke av Emma och lite kläder som Elton har växt ur, perfekt! 

Imorgon kommer mamma hit och som Rasmus längtar. Han har pratat om mormor hela dagen. Vi ska åka till blomsteraffären imorgon och det kommer Rasmus att älska. Jag har redan fixat iordning påskriset inne och tänkte fixa nån kreation att hänga på ytterdörren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0